De grote oorlog

Fotografie

In april komt er een tentoonstelling van de fotoclub met als thema ‘de grote oorlog’. Het triestige herfstweer zorgde voor de juiste sfeer… Er volgen nog shoots, maar dit is alvast de eerste.

2 gedachtes over “De grote oorlog

  1. Beste uit deze beelden isvoor mij 10.
    Ik zou wat mensen op zoeken. Misschien moet je een gesprek aangaan met een familielid en foto nemen bij hun graf. Zou mooie insteek geven. Heel close beelden vb. Faces. Ernaast het graf of enkel ook frontale close up met naam, of juist verloren naam…succes. maak er iets moois van

    1. Ja, inderdaad, heb ik ook al aan gedacht. Maar wou eerst zo een beetje op rondtocht. Nooit echt iets gehad met de wereldoorlog, maar door er mee bezig te zijn ga ik toch dingen gaan opzoeken en begint het me wel te interesseren. Ik wou beginnen met de klassieke beelden iets minder klassiek te fotograferen, wat meer op details te focussen en/of er een bepaalde sfeer in te stoppen. En 10 is inderdaad ook mijn favoriet. De sfeer die ik er wou uitkrijgen is er ofwel ervaar ik die omdat ik weet wat ik wou. Maar ik hoop inderdaad dieper te kunnen graven en zulke foto’s te kunnen maken die jij zo mooi voorstelt.

Geef een reactie

