Het motorseizoen is weer begonnen

Algemeen, Fotografie, Landschap

De eerste twee ritten van het motorseizoen 2013 hebben we weeral gehad. Ik rij zelf niet, maar zit achterop. Bij mooi weer neem ik terwijl we rijden ook enkele foto’s, maar momenteel is het nog veel te koud voor mijn arme vingertopjes, dan maar wachten tot er eens gestopt wordt. šŸ™‚

3 gedachtes over “Het motorseizoen is weer begonnen

  1. Merci! Is ook fantastisch die vrijheid. Maar ik wou dat ik meer van jouw creativiteit had. Vroeger leek dat beter te lukken, maar om die creativiteit na je 40ste terug op te wekken is niet zo simpel. Workshops om creativiteit op te wekken bestaan er niet zeker? šŸ˜‰ Ik vrees dat als je jong bent een zee van tijd hebt en dan is er plaats voor creativiteit, later wordt die tijd met andere dingen ingevuld, jammergenoeg, maar soms ook noodzakelijk.
    Ik bewonder mensen die hun passie leven en barsten van creativiteit. Zoveel creativiteit hoef ik voor mezelf nu ook weer niet, wel leuk om die mensen bezig te zien.

    1. Ik zie nu pas je bericht. creatieve workshops zullen wel bestaan hoor.
      Misschien moet je academie volgen. Ik volgde 7 jaar fotografie in Menen. Is veel meer dan een technische richting. Tijd moet je maken. :-), Dat doe je toch ook met deze motorfiets?

Geef een reactie

